6. Ege Çocuk Şenliği’ni coşkuyla geride bıraktık!
Ege Eğitim Vakfı ve Ege Eğitim Vakfı Okulları olarak, 9 Mayıs’ta “Orman Yaşarsa İnsan Yaşar” temasıyla düzenlediğimiz şenliğimizde unutulmaz anılar biriktirdik. Tüm gün kesintisiz devam eden atölyeler, keyifli konserler ve büyüleyici sahne şovlarıyla dolu kampüsümüzde 2.500’den fazla misafirimizi ağırlamanın haklı gururunu ve mutluluğunu yaşıyoruz!
Hep birlikte doyasıya eğlenirken, aslında çok daha büyük ve anlamlı bir amaca hizmet ettik. Bu şenliğin bizim için en önemli ve en değerli kısmı şu: Şenliğimizden elde edilen gelirin tamamı, Ege Eğitim Vakfı aracılığıyla öğrencilerin eğitimine destek olmak için kullanılacak!
Bir çocuğun eğitimine katkıda bulunmak, geleceğe atılmış en güzel tohumdur. Bu anlamlı günde bizimle birlikte olan, enerjisiyle kampüsümüzü aydınlatan tüm çocuklarımıza ve eğitime destek vererek bu iyilik hareketine ortak olan tüm misafirlerimize yürekten teşekkür ederiz. Birlikte çok daha güçlüyüz!
