Bugün EGEV’de yeni eğitim öğretim yılının heyecanını hep birlikte yaşadık. 🎉

Okul müdürümüzün yaptığı konuşmanın ardından, 12. sınıf öğrencilerimiz 1. sınıf öğrencilerimize kalem armağan ettiler. 🌱✏️
Bu özel hediye, onların bilgiyle büyüyecek yolculuklarının ilk adımı oldu.

4 yaş öğrencilerimiz ise geleceğe nefes olacak çınar ağacımızı suyla buluşturarak büyümenin ve köklenmenin ilk adımını attılar. 🌳💧

Birlik, sevgi ve umutla başlayan bu günde, yeni eğitim yılına hep birlikte güçlü bir merhaba dedik. 🤍